Przeskocz do treści
Tags

PEUGEOT na podium w badaniu jakości TNS Polska

30 września, 2014

W czwartek, 18 września 2014 r., podczas drugiej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Dokąd jedzie Pan Y? Nowa jakość, nowe relacje, nowe szanse wzrostu”, zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2014.

Peugeot Polska został uhonorowany Srebrnym Kluczem Jakości za najlepszą obsługę klienta w autoryzowanych serwisach polskich marek samochodowych, wyłonionych na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2014.
Druga lokata w rankingu dla marki Peugeot to wynik niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzonego przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Projekt to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.
W ramach badania ocenie poddano główne obszary rozbite na szczegółowe aspekty procesu obsługi klienta. W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz drugi, a Peugeot Polska drugi rok z kolei gości na podium.
Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2014 odebrała Agnieszka Brzezińska, Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży Części Zamiennych i Usług, Peugeot Polska, która po odebraniu nagrody powiedziała:
To wyróżnienie to rezultat wspólnego wysiłku całej naszej sieci dealerskiej, od pracowników serwisów obsługujących klientów, po ich przełożonych. To, co udało się osiągnąć jest wynikiem systematycznej pracy z naszymi klientami każdego dnia. Stawiamy duży nacisk na jakość obsługi, a klucz jakości dla Peugeot Polska drugi rok z rzędu świadczy o ofensywie jakościowej naszych usług.

TNS Garage Quality Check 2014 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Więcej o raporcie na stronie: http://www.tnsglobal.pl/obszary-dzialania/automotive1/dostepne-raporty-z-obszaru-automotive/

Dowodem troski o jakość obsługi klienta poza wynikami TNS Garage Quality Check 2014 w, jest także tegoroczny wynik w Wielkim Teście salonów Auto Świata w którym Peugeot został sklasyfikowany na 3 pozycji.
Źródło: TNS Polska

Kontakt: tomasz.mucha@peugeot.com

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz